Ledig!

Yes jag är ledig idag. Ska bara iväg till Uppsala Konsert och Kongress för lite inskrivning och sen blir det frisören. Hehe.. yes nu ska jag fanimej få en frisyr jag vill ha. Sen ska jag kolla på jobbskorna.. funderar på om jag ska köpa dom... dit å prova iaf.
Imorrn ska jag träna rugby och handboll... shit.. hur kommer det att gå.. 4 timmars träning... mina benhinnor kommer att vara plågade... men eftersom jag inte ska träna på torsdag då BANKETTEN är så får jag stå ut. Träning ikväll med... helvetesträningen... löpträning alltså.. aah.. hatar hatar hatar...

Haha det är så roligt... folk tror att jag älskar att träna... eftersom jag gör det rätt ofta.. men jag HATAR egentligen att göra det... om jag inte behövde träna skulle jag aldrig i livet göra det =) men jag måste eftersom jag blir så ilsk annars =) sen är det ju rätt skönt efteråt.. men det är efteråt det...

Nehe nu är jag inte ledig längre... bemanningsassistenten ringde och frågade om jag kunde jobba... jahopp... vilket betyder pengar.. så jag sa ja...

Kommentarer
Postat av: Anna G

Håller med dig fullständigt! Löpträning är tamigtusan det tråkigaste som finns :) Tur att man har masssssor av vilja, annars hade det inte funkat :)

Kram

2008-08-25 @ 21:33:11
Postat av: Tildus

Ja fy fasen vad trist det är... tur att jag slapp idag.. blev ju "tvungen" att jobba =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback