Mina nya skor

Jo så var det med den lediga dagen.. inte ledig alls.. Åkte till Kongresshuset och gick runt och fick instruktioner om hur det hela ska gå till. T-shirt fick man och så skulle man få en ful portfölj... men men hörde att det var choklad i så nu måste jag ha en =)
Klippte mig gjorde jag också och nu blev det så mkt bättre. Oj vilken skillnad... från att ha sett ut som  Gustav Vasa till att inte göra det.. skönt. Fick tom en komplimang av en patient.. hon hade spanat på mitt hår hela undersökningen och tyckte att den var SÅÅÅÅ fin. Haha. Ja patienter är roliga..
Sen så införskaffade jag då nu dessa SUPER skor, så nu har jag ju gått runt med dom hela dagen. Det var väl inte rekommenderat att göra det, utan man ska väl börja lite successivt.. men vafaaan. Man rullar lixom fram.

Har jag ont i benet? japp... men det var kanske det som var tanken... lite jobba är dom eftersom man hela tiden måste tänka på hur man står.. annars tippar man lixom omkull.
Ny dag imorrn med dessa skor.. spännande...

Jag har en rädsla... det är att påväg hem från jobbet.. bli påkörd och bli tvungen att åka tillbaka till sjukan.. inte för att jag är rädd för att bli skadad utan för att jag inte vill tillbaka till jobbet... haha.. jag gillar mitt jobb.. det märks va. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback