Snart ska jag få blåmärken

Humöret sjönk i botten. Ah nu kommer allt gå åt skogen... och fotsvett har jag.. fy fan vad det stinker... jag som aldrig någonsin tidigare haft fotsvett av denna kaliber.. det är sjukans fel. Jag trodde det var patienternas fotsvett jag fått i näsan men sedan insåg jag att det var min egen... mm najs. Men nya skor ska inhandlas... vet bara ej när.
Kvällens planer består av detta... ta på mig trikåer å handbollsoverall.. dra iväg på träning (svinkallt) i två timmar... sen sushi i klubbstugan/baren och samtidigt ha spelarmöte.. jag vill bar ligga hemma och inte göra något. För match på lördag.. shit jag kommer att bli sliten... match varje helg...(sliter på kroppen som fan) sen börjar handbollen.. (om den nu tänker börja någon gång) då har jag match även där varje helg... min kropp kommer att paja... jag kommer att få spontana frakturer... artros..artrit... you name it.
Match till helgen... Vänersborg, om de inte dragit sig ur.. vore ju tråkigt om de gjorde det eftersom mossan kommer hit och ska kika, annars får jag väl visa stan då=)
Nej nu är det trikådags.

Förrsesten såg jag min galna näsdoktor på röntgen idag. Fränt.. tror inte hon känner igen mig.. jag var så ful sist =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback