Syyk

Jag har varit sjuk hela helgen. Inte så roligt... vi hade ju match igår som jag väldigt gärna hade spelat. Men men.. Tänkte in i det sista vara med.. men sen när jag blev svettig av att klä på mig så insåg jag att det skulle nog inte funka. Så jag var linjedomare istället... haha jag vet inte om jag gjorde så bra insats.. jäjä.
På kvällen skulle en i laget ha inflyttningsfest... var bara dit å sa hej i stort sett.. tråkigt att jag inte kunde stanna längre... hade varit skoj att gå ut med brudarna nu när Emma är tillbaka i stan. Får väl bli en annan gång.
Har lyssnat på bra musik hela helgen.. haha.. gamla rocklåtar..
BlackSabbath - Paranoid

Nu är det OS-final i handboll för herrarna.. måste se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback