Back in Uppsala

Yes! Jag är tillbaka.. var tillbaka redan igår men snabba planer skapades och så fort jag kom hit så blev det party och BJ. Inte mitt favvoställe men det var helt okej igår. Jag var dock inte beredd på utgång så nå party utstyrsel hade jag ju inte... kände mig lagomt ful.. ja. Idag låg jag i sängen till två sen en promenad och IKEA.. nu har jag inhandlat dyra grejer som ska monteras ihop.. äntligen köpte jag mina skåp. Är lite sugen på att hålla på hela natten och grejja men är fortfarande trött.
Pga överätning är det dags för träning nu i veckan.. japp... extremt hård träning ska genomlida.. SÅ ÄR DET BARA.

Skönt att ha bil måste jag säga.. äntligen kan man ta itu med saker som inte går med endast cykel. Yeah...
Imorrn blir det stan.. träning.. solning... matinhandling. Städning kanske?

CP datorn är trasig.. och är enligt mig obrukbar... så jag måste köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback