Julklappsdags

Ledig dag imorrn! Jippie... ska köpa julklappar. Har ingen aaaning om vad jag ska köpa. Jo nån aning har jag, men det är till den enklaste av dem.. eller ja den som jag redan har bestämt julklapp åt. ah ja det blir skitsvårt.
Jo fick svar på min röntgen. Fraktur stod det. Det är fel.. för det är omöjligt en fraktur.. frakturen skulle då sitta på ett ställe där jag inte ens skadat mig. Lät en äldre läkare kolla också.. näpp ingen fraktur. Fingret har börjat knaka.. det liksom låser sig. Jaja det är väl bara att vänja sig.
Har hittat en låt jag letat efter... Conquest of Paradise - Vangelis.. bra introlåt.
Idag såg jag en död bäbis.. det var äckligt, jag är traumatiserad och kan nu aldrig skaffa barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback