Mer jul ge mig... mer jul..

Kom på att jag skulle ge blod innan jag stack från Uppsala igår. Så in fort som fasen på blodmottagningen. Skäll fick jag eftersom mitt blodvärde börjar sjunka, har inte skött mig med järntabletterna´.. aj aj .. nu låg jag verkligen på gränsen till att ens få ge blod. Jag SKA äta dom varje dag nu. Jag blir så seg av blodgivandet.. så jag har inte orkat/hunnit rimma ännu. KA-TA-STROOOOF. Det kommer inte att bli nå bra rim iår.. jag känner det... känslan har inte riktigt infunnit sig.
Men julpysslat har jag... eller gjort pepparkakshuset. JÄÄÄÄTTE fint blev det iår...  skrev "Djurås" på taket.. för alla som förstår =)
Kupolen blev det idag... sista julklappen och lite julklädsel inhandlades. Orkade inte träna idag... får bli imorrn.. om jag orkar vill säga.. det är den här jäkla blodgivningen som sätter käppar i julen =) (hihi..fyndigt värre).

Fan det står helt still i skallen... jag kan inte rimma.. paniik. Det är ju det som är roligast av allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback