Tv:n kom till mamma!!

Jag väntar å väntar på att Tv:n ska komma hem. Hem till miiiig. Jag vet att den anlänt till Uppsala och nu väntar jag på att posten ska ringa och bestämma date med mig.
Igår sydde jag gardiner. Eller EN gardin. Gardiner är inte min starkaste sida märkte jag. Men EN gardin ska jag väl få till idag. Kanske. Jo för det ser lite konstigt ut med en gardin i fönstret.
Igår hade vi möte med handbollen, lite av ett krismöte då vi har ny tränare som inte riktigt tycker att det funkar som det ska.. Han är skitbra verkligen så vi ska göra allt för att han ska stanna. Stannar han inte tar jag nog ett break från handbollen säsongen ut.
Hörde att julkalendern var riktigt kass i år.. kanske man skulle köpa Pelle svanslös och titta på varje dag fram till jul ist. Den skulle tydligen vara mkt bättre, Sunes jul har jag ju tittat sönder på.. =))
Idag ska jag hmm... städa upp lite här hemma.. träna och sen åka och simma med Malin. När ska jag ha tid att ta emot tv då kan man undra...
Var ju hemma i helgen. Hälsade på hos fassan och skruttkatterna, eller iaf en. Hon är så himla gammal nu (19år) och kommer väl ja... vandra vidare om inte alltför lång tid. =*(


Titta på madagaskar 2 den är rätt rolig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Fassan

Fin bild på gammelmissa, se så skönt hon ligger.

2008-12-04 @ 11:12:09
Postat av: tilde

Ja hon är uuurgullig

2008-12-05 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback