VINST!!

vi var så jäkla grymma igår så det var helt sjukt! Jag har vetat det hela tiden... och ÄNTLIGEN börjar vi vinna.. vi kämpade verkligen igår och de fick en hel del stryk. Så jäkla GÖTT!! Snacka om att de trodde det skulle bli en promenadseger.. bara ställa in skorna och kirra två poäng. Hahaha... Näpp. Deras första förlust, hihihihi... Ja det var helt sjukt hur kul det kan vara med handboll..total lycka. Fest hade vi efteråt här hemma hos mig.. och som vanligt så började grannarna gnälla.. jag blir fan GALEN!! AAAHH.. Hursomhelst så hade vi aproligt.. och gick ut på Platina.. Dansade till stängning... en helt fantastisk dag helt enkelt. Nu ska vi bara vinna resten. Tydligen var många förvånade över min löpning igår.. att jag sprang så mkt... vadå brukar jag inte det eller?? =) haha... sen så råkade jag lova att inte äta nån julmat under hela julen utan träna STENHÅRT inför returmatchen den 10 jan.. de ska fan inte vinna den heller. Så ja.. lär ju stå för det jag säger... löpning och backträning är det som gäller.
Jag LÄNGTAR till nästa match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback