BRA dag

Dagen har varit great.
Jag har varit med samma handledare som jag haft tidigare denna vecka och hon är skitbra. Hon tyckte jag skulle jobba på barn så att vi kunde jobba ihop varje dag! Haha. Jag ska önska att få jobba där ja.
Sen bjöd en läkare på en massa choklad... så oj vad choklad jag ätit idag... inge bra det heller. Skulle ha varit ute å sprungit nu men jag orkar inte.. jag får ta det på fredag.
Jag har bestämt mig att göra "sjumilakliv" varje träning.. och jag började igår.. Normalt så gör vi en längd med sjumilakliv... alltså typ 40 m och det brukar räcka för att få en saftig träningsvärk i assölä och baksida lår. Igår gjorde vi 100 m sjumilakliv.. undra hur jag känner mig imorrn. jag börjar känna en aningens redan nu... men jag väntar tills imorrn med att känna efter alltför mkt.
För övrigt idag har jag fåt mitt INTERNET! ÄNTLIGEN!! jag har "lånat" en annans trådlösa för att kolla det viktigaste sen jag flyttade in men nu har jag mitt egna.. dyrt men nödvändigt.
Lapp i entren ska fixas... nån som har tips på hur man ska skriva för att grannarna ska tillåta VÄRSTA festen på fredag ?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback