Den trevliga lördagen

Dagen börjar så fint med att Ylva skickar mig ett meddelande och hej hoppsan där hade Alva vaknat och skulle genast busa med mina ben.




Sen var det dags för morgondosen av knarket Heracillin. (som jag äter efter ingreppet i näsan)


Frukosten bestod av JågertSmoothie och kaffe. Och UNT bostad.


Ljuset var MYCKET intressant. (nej hon slog aldrig)


Sen var jag ner på stan och kollade runt lite... hittade ett par TIGER-jeans som blev mina. Det var inte igår jag köpte jeans.. kan det ha varit i januari förra året? öh japp. Om man inte räknar med mina baggy som jag köpte i höstas.
Sen drog jag hem och vände för att åka ner och se på herrmatch.


Efter herrarna skulle vi spela match. Faaan jag ville verkligen vara med. Det såg ut att ha varit en rolig match. Kanske mest för att jag VERKLIGEN INTE får vara med. Hur som helst så vann vi! Och det ser MYCKET bättre ut i serien nu med HK 71 på plats fyra.. det finns nog chans för oss att gå upp i tvåan fortfarande, om allt faller på plats. Jag var lagledare för dagen.. men eftersom jag fortfarande har så svårt att koncentrera mig på fler saker än en.. så gjorde jag väl en halvdan insats =)



Efter matchen hade vi meeting... kattmeeting. Det blev lite halvlyckat. Ingen slog.. nej det var mer tvärtom.. De gömde sig i varsitt hörn. Alva var den suraste av alla.. hon spottade och fräste så fort Sockan eller Mido kom inom synhåll.



Sara-Lisa hade bakat Ananaspaj så fint.. tyvärr hade hon lagt den i cykelkorgen på snedden. Liknade mer Jansonsfrestelse. Men den var vansinnigt god. Tacos åt vi innan.
Skrattade hela kvällen vilket resulterade i kraftig huvudvärk som fortfarande inte gått över... kul.. nej. Man får tydligen inte ens skratta för min skalle.


Nu är det söndag och Heracillin igen... men idag är det fult väder och tillåtet att vara inomhus. Så jag ska titta på Sex and the city som jag lånat av Jenny. GREAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback