Det där med kläder

Intresset för kläder och mode är liksom rätt så svalt nu när man är på praktik. Alla kläder man köpte när praktiken började kommer att vara ute när praktiken är slut. Eftersom det enda vi har på oss är mjukisbyxor/sjukhuskläder.. om å om igen. Men imorrn ska jag ner på stan och kolla om jag hittar något att ha på sig.. jag har nämligen flaggat att det ska vara fancy clothing på fredag.. haha.. lätt.. nej..
Idag är det tramsdagen nummer 1... suck.. låt det bli fredag.
Imorrn är det ju inflyttningsfest.. och hjag har försökt snygga till i lägenheten med målning... hehe inte är det lätt heller... men snart är luckorna klara... de bli great... ännu har jag inte fått något svar om VEM det var som sa att det inte skulle gå att måla köksluckorna. =)

Kommentarer
Postat av: dad

Misstänker du mig?
Jag tror det var Peter.
Bli inte vräkt nu ikväll.

2008-02-15 @ 09:56:56
Postat av: Tildus

det var nog du! det blev iaf skitbra. Jag är inte vräkt.. musiken hölls på en bra nivå.

Postat av: pappi

Så bra då och bra att du blev nöjd med resultatä.

2008-02-16 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback