Det var den fredagen det

Min fredag hade jag lagt upp alldeles perfekt... inget blev bra... nästan inget.
Ungefär vid tio ringer avdelningschefen och undrar ifall jag kan jobba... DAMMIT.. Jag kan inte säga nej. Så det blev jobb mellan 14 och 20... kul! nej...
Jag får mer och mer panik på det där stället... det är inge kul alls... alldeles för mycket att göra för sköterskorna.. avdelningarna bara lassar över patienterna till oss... kul att jobba där sen..och slita häcken av oss.. aah! Allt löser sig med röntgen typ.
mm så det var den fredagen det... hann iaf med lite boländerna innan jobbandet.. så det blev en del kraffs. Men jag har ju tappat bort en del viktiga grejer för att få upp gardinstängerna.. nerpackat nånstans... hatar å flytta.

Imorrn hoppas jag på en bättra dag... jag ska på stan... sen match...sen melodifestival och diverse annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback