Dödssjuk

I onsdags anade jag oråd. Mina farhågor besannades, jag blev sjuk. Inte lite sjuk. MYCKET sjuk.
Sista dagen på praktiken igår och jag var tvungen att vara där för examination. Det var en slitsam dag med enorm huvudvärk och rinnande snor. Men jag klarade mig bra tror jag. Dom älskar mig i Falun ;-)
Sen var det bara att dra till tåget som skulle ta mig tillbaka till Uppsala.. ÄNTLIGEN!!
MEN jag har ju nu gått från kraftigt förkyld till dödssjuk. Vilket har inneburit att den njutbara uppackningen av alla grejer och inredandet inte längre har barit så njutningsfullt. Nej snarare ett helvete. Så fort jag böjt mig ner har det känts som att hjärnan ska tryckas ut genom ögonen och det kommer en vårflod av snor.. japp bara gå å snyta.. om å om igen. Men trots denna pina fick jag mycket gjort.. vilket i sin tur resulterade i utmattning och årets huvudvärk. Så natten tills idag fredag har jag fått sova TRE timmar... förbannade jävla huvudvärk. Om bara den kunde försvinna så skulle allt vara mycket roligare. På ett dygn har jag ätit 9 ipren... men fortfarande samma smärta.. JAG BLIR GALEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback