En del är onda

Så som min skalle och min handledare... eller ond och ond.. ohjälpsam. Hon kanske tror hon är det men hon gör mig bara nervös.. det räcker med hjärnsläppet jag har.. det blir inte bättre av att hon inte gillar mig =)
En å en halv vecka har gått sen smällen.. och jag har fortfarande ond i huvudet och är blå under ögonen.. det värsta är skallen.. jag kan inte tänka alls.. jag kan inte komma ihåg saker och kan bara tänka på en sak i taget... LYCKAT när man ska lära sig datortomografi när man aldrig har varit vid en. Jag hoppas det går över SNART! Jag har tänkt spela match på lördag.. och ska träna på torsdag. Får se hur rädslan över näsan är då.. det kanske inte ens går.. jag kanske flippar ur totalt.. =)
Det är helg snart... och jag längtar som FAAAN. Jag kan nog aldrig jobba 100%.. jag vill alltid ha lediga fredagar som vi har nu.. det är så jäkla gött.
Nej nu ska jag läsa lite glamour. (tack pappi för julklappen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback