Jaså jahaja

Jag testar mina grannar... för att se hur mkt de tål innan de exploderar igen =) Hehe nee.. men jag spelar musik och lyssna på detta.. klockan är 21:39. Snart exploderar nog hon ovanför.. det känns som att det kan komma att bli tradition. För jag VÄGRAR ändra mig. Jag spelar musik så ÄR DET!
Förresten så har jag GLÖMT att tacka alla som var här på festen förra fredagen för de fin presenterna jag fick... glömde att ta kort så jag ska berätta vad jag fick:
En skitsnygg dammvippa och en Bajs .. (har jag smutsigt i mitt hem??)
Diskhandskar..som matchar dammvippan (diskningen blev genast mkt roligare)
Grytlappar, en grytvante, hushållspapper och kaffefilter (haha! alldeles PERFEKT!)
En skitfin skål av Kamph
Jag älskar att få saker jag behöver... så tusen tack bruders.

nej nu har jag fått sådär ont i huvudet igen.. bäst att vila..




Imorrn får ni följa mig i bilder =)


21:44 och jag spelar fortfarande musik... fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback