Kan det inte vara helg snart

Det kan inte finnas något bättre än helger.. sova länge... pyssla.. gå på stan en sväng. Åh vad jag längtar till helgen.
Imorse var det lite sisådär med att ha katt. Halv fem väckte Alva mig och tyckte att jag skulle vakna så då började hon stryka med sin nos mot min nästa.. det killades så jag höll på att bli tokig. Försökte knuffa bort henne nej.. då började hon bita i mina ögonbryn och bita i håret... åhh.. ibland är det lite sådär att ha katt.
Ikväll är det träning.. sent.. suck.. men har man klarat av den är veckan lugn sen.
Är på praktik nu ju... och på Ackis får man se det ena och det andra.. mei dag tog det priset.. idag såg jag nåt konstigt... mycket konstigt. Det går bra på praktiken.. är med Christina... hon är riktigt bra handledare.. tack vare henne har jag inte sån panik längre.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag skulle bara hitta nåt kul att börja träna men min något oprecisa googlesökning gjorde att jag hamnade vid din blogg istället, men det gjorde inte så mycket för den var rolig att läsa :-)

2008-02-12 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback