Kanske är jag frisk snart

Jag känner att skallen var med mig idag... jag slipper få ont i huvudet av att tänka. Var på Lab 9 idag. Akuta CT-labbet och det var faktiskt helt okej, det var mer än okej. Det var kul! Jag slapp nämligen min handledare från Lab 12 idag.. tyvärr är jag tillbaka där imorrn... jag kommer att få ta in patienter och sätta nål om å om igen... nog för att det är kul att sätta nål så vill jag köra lite apparat också. SEN ÄRE HELG!!! å herregud så underbart.
Jag vill shoppa nu... är så sugen. Ska kika på lite på fredag... får se om jag hittar nåt gött i stan.
Ikväll har jag och Ylva varit på bio.. eftersom jag inte alls sett Arn och inte Ylva heller så föreslog jag det. Köpte biljetterna INNAN Ylva kom och jag gjorde en fuling och la på 10 kr så får man se 3 filmer för halva priset under tre månader. HAHA. Nu är Ylva TVUNGEN att gå på bio med mig... perfekt =)
Arn var bra.. en trevlig film och folk suckade uppgivet när de insåg att hipp som happ så var filmen slut... vi ville ju se meeeeeer!! Kommer det fler delar eller?? Nån som vet?
I helgen är planerna dessa... utgång på fredag. Saluhallen har en utekväll som kallas "Korridoren" och är riktigt poppis bland studenterna.. vi måste dit i tid.. kanske dricka drinkar på Upplands innan. (eller hur Malin!) sen match lördag..  och jag SKA vara med.. det är bara så.

Lite musik som spelas:
Tekan & Sara - Walking with a ghost
Madonna - Who's that girl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå, det kommer en film till. Men den har inte premiär förrän i höst.

2008-02-27 @ 23:29:10
Postat av: mallan

Det kommer en singel-babe till oss i morgon! Anders... be there!!!

2008-02-28 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback