Onsdag

Jag har kommit i ordning litegrann i lägenheten nu iaf. Men det är tomt.. har ju inte så mycket grejer att fixa runt med. Men jaja jag hinner nog samla på mig ett och annat. På fredag ska jag ta mig till Boländerna och ränna runt hela dagen och leta soffa..soffbord..lampa i köket.. blir nog bra.
Minns inte när jag skrev sist men på torsdagen kom jag hit till Uppsala igen röjde och härjade som fasen.. tur att jag ahde energin då för på fredagen var jag helt däckad.. ställde lite iordning bara. På lördagen hämtade jag katten på katthemmet. En MYCKET nyfiken kisse som skulle kolla hur allt fungerade här hemma. Allt skulle hoppas på, vandras runt.. luktas på.. ja hon var precis överallt.. inte ett dugg blyg och otroligt snäll.
Jag var ett nervvrak när hon kom och var livrädd att hon skulle ha sönder nåt.. jag kan nog aldrig ha barn i mitt hem. På måndagen skulle jag lämna henne ensam för första gången... men det var inga problem.. hon hade hittat klösbrädan och lärt sig hoppa upp på hyllan... och på så sätt komma åt blommorna hon kunde tugga på. Ajaj stackars Bonzai.
Nu ikväll har SL och Malin varit här och hjälpt mig med köksluckorna. Jag blev lite svettig emellan åt när det skvättes medd färg på mina trägrejer.. jaja =) Sushi blev det också.. GÖTT!. Hämtade från sushistället 50 m bort.. och det var nog den gosaste sushin jag ätit. PERFEKT!! men dyrt...
Så nu ska jag iaf bara måla luckorna en eller två gånger till så är dom vita.. och VEM sa att det inte gick??? går ju hur bra som helst. Vill man så går det..
Match på lördag.. blir säkert skittråkigt.. dom är verkligen dåliga. Eftersom vi förlorat de två senaste matcherna så ser inte utgångsläget så bra ut längre... känns skittråkigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback