På sjukan i eget ärende

Ja då har jag dragit ur proppen jag hade i näsan. För en proppurdragning på max 5 minuter så kostade det mig 230 kr. JIPPIE!!
Jag tror gaslindan jag hade i näsan var närmare två kilometer än en kilometer som jag tidigare skrev.. hon drog å drog å drog... det var HEMSKT!! Så fruktansvärt obehagligt.
Så efter läkarbesöket gick jag till min lärare och visade upp mig. Bara en liten cykeltur och lite prat så var jag helt slut och svettades som en gris. Nej jag mår nog inte så bra som jag trodde. Huvudvärken är värre än någonsin nu... och det känns t.o.m. i tänderna.
Läkaren frågade om jag hade tid på plastiken idag och jag tänkte svara "får jag??!!" jag menar man måste ju passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback