Plastiken nästa!!

Ja imorrn gör jag mitt sista besök på öron-näsa-hals men jag ska se till att det inte blir det ;-). Jag ska övertala dom att min näsa har ändrats drastiskt så att ett ingrepp är NÖDVÄNDIGT för att kunna fortsätta..ja överhuvudtaget leva. Det är NU ELLER ALDRIG för min näsa.. jag har ända sedan jag var liten velat operera den.. it's uuuglee.
Om man klämmer lite högre upp på näsan så känner man två knölar och en grop som INTE varit där innan... jag vill nästan inte att näsan ska svälla av mer så att dessa strukturer kommer fram.
Jag vill spela match på löördag!.. jag ska fråga läkaren vad hon säger. Det lär ju inte gå.. men man kan ju alltid fråga.

Kommentarer
Postat av: Mams

Du ska inte spela match i morgon! Du måste vara rädd om dig. Kram

2008-02-22 @ 09:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback