Tränat

Ja idag var första träningen på exakt två veckor. Det kändes helt okej faktiskt. Under löpturen vi har innan träningarna så fick jag med mig en läkare.. alltid bra å ha ifall min hjärna skulle svälla och jag förlorar medvetandet. Men lite ont i huvudet fick allt. Med näsan var det inga problem.. lite ont där med efter löpturen. Så det blir match på lördag.. yes!
I helgen blir det stan imorrn.. älskar Uppsala.. det blir bara större å större.. päärfäkt. Sen kommer Sarah hit å vi ska mejka, äta.. titta på sex and the city... fördrinka.. det blir dock en lugn kväll eftersom matchen är på lördag.
Ska även försöka med att få tag på en micro.. har ju fortfarande ingen..
Idag var sista dagen på det hemska labbet... nu är det slut på tvingade leenden och dåliga samtalsämnen bara för att försöka stå ut.. jag längtar tills praktiken är över..

Jag satt och tittade ut över min lägenhet.. den är verkligen omysig.. jag är så rädd för att det ska bli plottrigt att INGET får vara framme... jag måste slappna av ... men det går inte.
Nej det här blev alldeles för segt.. nu är det vädret med Johan (suck) och sen Californication..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback