Trodde det var måndag

Hela dagen har jag gått runt och trott att det varit måndag fast jag vet mycket väl att det är torsdag. Min hjärna har slutat fungera helt sen smällen i söndags. Det är faktiskt lite otäckt. Jag glömmer saker, jag upprepar saker.. jag kopplar inte ihop ett och ett.. jag är helt bombad..
Och med tanke på hur jag ser ut.. Ja Frida jag får sminka mig som fan.. idag (torsdag) är första gången jag går ut utan keps.. annars har jag dragit ner den så långt det gått.. Reaktioner? hmm.. har inte fått så många blickar.. jag har oftast haft för ont i huvudet för att orka titta efter... de har nog mest kollat på skummisen som har kepsen ner till munnen.
Men idag gick jag till praktiken iaf... och jag är ju bara så jäkla blå under ögonen... jag ser RIKTIGT trött ut... inte så kul men eftersom jag hela tiden glömmer hur illa det ser ut så har jag inte tänkt på det..
Kanske jag ska prata om nåt annat.. hmm... nej.. jag kommer inte på nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback