uppdatering

Jag vaknade och märkte direkt att huvudvärken inte var lika kraftig som igår.. sköönt. JAg har sovit hela natten. En stor del av natten på rygg och med katt på magen.. så har jag ont i ryggen nu ? ja. Huvudvärken är där men den är inte lika total.. har iof inte varit uppe och gått något ännu.. men huvudet känns inte lika sprängfyllt som det gjort.
Fint väder är det tydligen också ute.. nu skulle man ha sportlov.. fasen vad najs det hade varit... jag har ju iof lov på ett sätt... men jag blir ju tvungen att ta igen missade dar.. hoppas jag.. hellre ta igen än att inte få examen. Ska försöka mig på praktik imorrn.. går det inte så går jag hem.. men jag ska prova.
Men snart är det helg igen.. det är ju helt galet.. Då ska jag försöka få ordning i min skrubb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback