Vansinnig

Jag blir GALEN!! Gissa vad jag fått idag... ja just precis... BESÖK AV EN GRANNE!! pga högljutt prat igår på min fest. Hon hade missat lappen jag satt upp. Vi spelade inte musik efter tio. Men hallå!!!! Jag får ju snart inte ens andas här inne. Jag HATAR mina grannar. Jag tänker INTE ändra mig för att hon inte vill att det ska pratas i grannlägenheten. Varför bor man då i lägenhet?? Tror man att det är tyst då eller? och VARFÖR går man inte ner medans man har fest och ber om tystnad?? jag menar man är väl inte helt omöjlig. ÅÅÅÅÅÅHHHH!!!
Hon frågade också om jag hade eller någon på festen hade lämnat en vinflaska utanför ingången.. jag sa nej. Jag vet inte men det tror jag absolut inte.. jag hoppas VERKLIGEN INTE att någon gjorde det... förstå hur mkt skit jag skulle få.
Alltså jag blir galen av att ha dessa grannar.. bara för att de inte är vana att det låter för att det har bott/bor gamla människor här så kan dom ju inte klaga på mig såhär hela tiden... då får man väl skriva i annonsen att det är ett 55+ boende i så fall. Jag önskar att jag vågade säga emot ... men jag är övertygad om att dom kommer att kicka ut mig då... Jag råkade ju också säga att det var jag som hade festen förra helgen också och jävlar vad det blixtrade till i hennes blick då.. Jag var i stort sett redan död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback