Vilken bra början

Eftersom fredagen var hemsk så skulle lördagen bli kanon.
Det började ju rätt så bra.. var på stan och inhandlade lite grejer till kvällen. Kom hem städade undan. Åt. Drog iväg på match. Spelade skitdåligt, vilket sög. Har ju varit borta från matchspel ett litet tag och det märks direkt. Man har spelat handboll i 15 år och så känns det direkt när man varit borta i två veckor.. är inte det konstigt? Hursomhelst så vann vi matchen och det var ju bra. Siffrorna slutade vid 40-17 men vi kunda ha gjort minst tio till om vi inte missade så mkt.. (speciellt jag).
Yepp.. sen var det bara att åka hem och duscha för att sedan invänta maten som Ylva och Karin skulle komma med. Kanongod mat från Tzatziki och samtidigt titta på Melodifestivalen. Japp än så länge var kvällen bra.. efter Melodifestivalen så började vi lyssna på musik.. det var där det skar sig med grannarna... de gillade inte det riktigt. Så vid elva fick vi besök.
Inte så roligt..
Och på fredag ska jag ha inflyttningsfest... nu blir det inte så kul...
Jaja...
Har börjat krisa också... nu har jag lägenhet, jobb och katt... jag får typ panik.. jag känner mig gammal och låst... Akademiska ger mig ångest.
Usch. jag vill inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback