Del 3 i lägenhetsförljetongen

Jag är HEEELT slut.. har varit igång i ELVA timmar med bara måla måla måla.. slipa..spackla... tejpa... aaaaah!! allt över axelhöjd är döden för mina axlar. Så nu kan ni gissa hur det känns.
Natten var lång med efterfest hos Erik och Tobbe.. fick lov att skälla lite så jag inte hittade mina öronproppar. Inte många timmars sömn inatt.
Åkte till lägenheten till nio och började slipa och grundmåla.. var svettig redan efter en timme... sen kom brudarna nån timme senare när det var färdigslipat så att det bara var att måla- MYCKET effektiva kan jag säga att vi var.. alltid nåt att måla. Vi hann klar hela vardagsrummet, hallen - en vägg i guld och halva köket kan man säga.. Det som är kvar är inte svårt att göra själv sen. huvudsaken är att vardagsrummet är klart.
Imorgon ska jag dit och kolla om det eventuellt behövs mer färg sen är det bara att lassa in grejerna.

Jag orkar inte skriva så mkt mer.. jag är så trött så trött..



Har målat lite i köket och slitit ut garderoben... så nu är det hål i golvet =)
Före resp. Efter och NEJ jag är inte klar



Kök Före och Efter (EJ klar.. ser förjävligt ut på bilderna)



Från skitful orange (hatar orange) till vitt... tack gode gud för vitt =)
Före och Efter



Min fräcka guldfärg i hallen INTE klar på långa vägar =)



Efter målning.. dator och musik behövs om man ska arbeta



Vardagsrummet.. före och efter.. vitt vitt vitt



Förut.. tapet..



Mitt otroligt vackra kök... spis ska bytas och luckor målas... sen får vi se hur jag gör med kaklet..

Kommentarer
Postat av: Ryya

Hej där! remember me? :) läser din blogg då och då.. tänkte bara kika förbi och säga hej. Hoppas allt är bra!

Postat av: ollebolle

va snyggt de blir! är de färdigt så eller har du tänkt måla mer?

2008-01-20 @ 21:52:50
Postat av: Tildus

hehe jag tycker själv det ser asfult ut på bilderna.. jag ska måla mera.. mycket mera..

2008-01-20 @ 22:12:09
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback