Det nya livet

Jag har startat mitt nya liv.. mitt halvnyttiga liv =)
Klockan är tre snart och jag har varit på gymmet och inhandlat ett gymkort. Det blev lite löpning men de skorna jag hade på mig (handbollsskorna) är inte gjorda för löpning, så jag fick lov att sluta.
Sen har jag gjort köttfärssås och spagetti.. gud så gott det är.. men inget slår mitt MAX-mål med vitlöksdipp på nyårsdagen... den satt klockrent.
Hur som helst det nya livet innebär en del förändringar vilket innebär: godis ENDAST på fredagar ( det är den stora godisdagen för mig), träning 4-5 gånger i veckan (behöver inte vara som de 2 timmar långa handbollspassen vi kör utan bara lite jympa =)), pizza en gång VARANNAN månad (eller efter en bra spelad match =)).. japp det borde räcka... det andra sköter jag rätt bra... det är träningen som kommer att bli svårast.. jag är bekväm av mig.
Idag ska jag hälsa på den lilla kissen... tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback