Fredag och rent hår

Det är väl nåt helt fantastiskt att ha rent hår, det händer ju inte så ofta =) tycker det är så jobbigt att tvätta håret sen slits det ju så in i när det är så pass blonderat som mitt är.
Kom inte upp i tid idag.. det var väl iof tanken också men när man kvällen innan tänker.. "imorrn ska jag gå upp tidigt" så ångrar man sig enormt när klockan ringer.. så det blev till halv tio idag.. det är gött det.
Skulle ju ha tränat handboll igår.. men jag däckade vid halv sex kanske och vaknade kvart över (träningen börjar halv sju i Mockfjärd) så jag sket i det helt enkelt.. sen var det ju faktiskt VIKTIG handboll på tv som jag bara MÅSTE titta på. Är det nåt som gör mig lycklig så är det att se handboll på tv.
Sprang en vända nu på dagen.. blev 5 km.. känner att det börjar bli för kort men.. jag har ingen ambition att utöka löpandet... jag känner mig nöjd efter 5 men inte speciellt trött.. man kanske borde... ja eller jag vet inte. Vi säger såhär.. jag ska försöka.
Ikväll blir det hockey i Leksand. Ska bli trevligt att se lite sånt också.
Imorrn ville Frida ut och partajja lite.. jag är inte så himla sugen... jag vet ju hur det gick sist vi gick ut tillsammans.. hehe.. och sen ska jag till Uppsala på söndagen och flytta... men det är ju kul att gå ut.. det är det.
Imorgon blir det uppstyrning med grejerna som jag ska ta med mig till mitt riktiga hem. grejer som får följa med som jag inhandlat för just detta är:
DISCOBOLLEN.. min allra käraste ägodel.. den är så otroligt snygg. 30 cm i diameter och den har varit för stor för mitt källarrum men nu i min nya citylya (haha..så fult ord) kommer den att passa perfekt över min kohud och brolles skinnsoffan...
Spotlights i hallen.. blir great
väggmålningen? skulle gärna men..den sitter ju där den sitter =/
Hyllplanen..två vita..
Sen lite kattgrejer som jag lånat..

jag vill äta..... nej kaffe hade varit gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback