Hälj

Idag hade vi redovisning på examinations-PM:et ( en.. ja hur man nu skriver) och man fick välja lite olika sätt att redovisa på. Rollspel fanns att välja... det valde jag =) Då skulle man alltså spela upp händelsen som en av oss i gruppen upplevt. I vårt arbete hade vi berättat om när Karin var på praktik på röntgen och hade djävulen som handledare.. även jag har haft henne som handledare och det var inte svårt att spela denna människa som är så speciell så det finns ingen som liknar henne. Så det var alltså jag som skulle spela henne.. det var skitskoj, vi var de enda som valde att redovisa med rollspel.. gillar egentligen inte att spela teater med att komma ihåg vad man ska säga å så... men det var ju skoj.
Blev förresten godkänd på mitt individuella PM som jag skrev när jag var hemma och över jul.. YES!!! jag är kass på att skriva.
Den har jag en del irritationsmoment som jag bara skulle vilja skriva ur mig men.. det går inte... inte här... och det är frustrerande.. jag borde skaffa en anonymblogg där jag kan skriva precis allt jag vill och den bloggen skulle bli mkt roligare att läsa... men det skulle ni aldrig få veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback