Hemma

Nu är jag hemma i Dalarna i två veckor.
Jag känner redan att jag vill tillbaka.. det lixom kliar i kroppen.. jag är irriterad.
Började igår. Mamma ville se på hockey.. jag ville se handboll... Hennes argument var att hon inte sett hockey på en vecka... men suck. Jävla elitseriehockey (Leksand spelar ju inte ens där) och HUR OFTA FÅR JAG SE HANDBOLL då?? En gång om året typ!!! sen dess har hon varit sur.. kvart över åtta imorse ville hon slå på tvättmaskinen ENDAST för att jag ligger och sover precis utanför tvättstugan.. när det kommer till min sömn då är det helt plötsligt inte så viktigt.,.. men DERAS sömn, nåde den som väcker dom eller stör på kvällarna. Det är tydligen skillnad på person och person.
Jahopp.. så ska jag vara på praktik nu i Falun, NEJ då ska Peter jobba i stockholm så jag kommer inte ens TILL Falun ELLER hem.. men vafaaaaan...

JAg längtar efter Uppsala....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback