Lägenhetsföljetongen del 1

Jag är med lägenhet!!! Inspekterade den imorse.. ujj så tidigt. Ingen lampa fanns i lägenheten men den såg väl fin ut =).. kikade bakom spisen och det var städat.. puh.
Fick lov att dra ifrån en föreläsning för att betala lägenheten.. nycklar och grejer blev mina.. så nu var den min på riktigt. Tur man har några bollplank i skolan som kan hjälpa en med renoveringen.. vad man ska göra först och vad man ska använda osv.. bestämde att jag skulle skita i dagens träning och dra till lägenheten för att slipa väggarna och spackla... slipade å slipade å slipade... bestämde att jag skulle fan inte spackla OCH slipa igen.. det orkar jag inte.. har hållit på sen fem... jag är helt slut i skallen ifall ni undrar varför jag skriver så osammanhängande.
Nu är iaf lägenheten ett hav av damm... precis överallt är det damm... fick lov att linda tröjan runt skallen för att inte kvävas...

En liten notis.. det klagas på denna blogg... ni kanske ska ta det jag skriver med en nypa salt vissa gånger... jag har en tendens att överdriva... jag är inte roligare än så.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback