Ledig

Jap jullovet fortsätter för studenterna =) det är gött..eller riktigt ledig är man väl aldrig.. har en grej jag ska göra klart idag.. men det får bli sen.. just nu har jag ingen lust..
Idag sov jag till tjugo i elva.. det behövdes... nu är jag rätt så återställd.. Nästa fest får bli sista april... jag är så osugen på party nu..
 
Vi kör en dagens:

Frukost: havregrynsgröt och lingonsylt.. å macka
Smärta: ont i näsan... är jag påväg att bli sjuk??
Sysselsättning: just nu sängen.. senare film och plugg
Träning: Löpning till kvällen (kanske=))
Klädsel: morgonrock
Låt: Britney - A song about you
Längtan: till lägenheten.. och fixandet och katten för bövelen

Ja just ja katten... kommer att bo hos mig från februarui och tre månader framåt.. funkar det.. är hon min =)

Kommentarer
Postat av: Y

Till skillnad från dej är jag redan sugen på fest....hehe, ge mig nån dag bara så är jag igång!!

2008-01-02 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback