London

Jag vill till London.. jag vill verkligen dit... det var så länge sen sist.. 3 år sen.. dit å handla lite.. yess.. kollade på bilder som olle brolle skickade, otroligt hemska bilder på mig... men men.
Jag kom ihåg när jag skulle in på top shop och blev uppraggad av nån sminkös som ville sminka mig (såg jag så hemsk ut?) så där satt jag å pladdra på på engelska och så kom det fram att sminkösen var från Sverige.. haha.. Hon tyckte inte jag såg svensk ut.. haha.. knaaasigt.  Men iaf vi blev sååå tajta så jag fick extra mycket smink, både läppar och ögon... och vilket resultat.. I was gorgeous =)

Bild från hotellrummet.. minimalt var det... inte så kul när Olov gjorde sitt stora misstag.
image164

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi kan åka, du och jag!Längre fram i vår.

2008-01-08 @ 19:48:38
Postat av: Tildus

jaaaaa det har ju jag velat länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback