Nyårsfesten

Haha VILKEN nyårsfest det blev!! Mycket lyckad! Maten var INTE värd priset vi betalade men festen var väl arrangerad och mycket trevlig. Och jag kan säga att jag fick äta upp det jag skrev å facebook-sidan så det heter duga. haha. Det var helt galet. Det började med att toastmastern sa till mig "är det du som är Tilde?" och jag svara ju ja då.. då sa han "jag tycker du ska hålla en låg profil ikväll" hehe inte blev man väl sådär jätte glad kanske.. och så fortsatte det... toasmastern frågade mig stup i kvarten om jag hade kul.. för att sedan tillägna mig en låt i MICKEN inför 140 pers... haha jag höll å att skämmas ihjäl.. men det var lite roligt.. hmm ja... vad ska jag mer säga.. skorna jag hade.. var too much för mina fötter och jag fick byta efter halva kvällen. Inte nog med det, jo min telefon pajade också så jag inte kunde se nåt alls å dislayen.. så efter varmrätten sprang jag i mina converse hela vägen hem för att byta tele.. inte heller dom bra nog för mina fötter... så nu har jag min gamla nokia..
Förresten träffade jag å en Mockis på festen.. haha det var skoj.. han trodde mig inte så jag fick stå och rabbla upp grejer som skulle bevisa att jag verkligen var från Mockfjärd. Haha... skoj.
Hmm... vad hände mer? jo en tjej ramlade bara ihop på dansgolvet så då fick man leka lite sjuksyster... det var skumt .. men jaja..
Jag väntar just nu på Sarah för vi ska åka till MAX..fy fasen vad gott... jag längtar så tills hon kommer hit.. hon ska hämta mig med BIL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback