Sinuit?

Ah.. jag har ont i snoken... eller snoken och pannan.. kanske lite för tidigt att gissa på sinuit.. det är iaf samma dunkande i huvudet. KAN också vara att jag slitit som ett djur på sjukan idag.
Många tanter och unga killar... det börjar likna nåt.. om vi skippar tanterna är jag nöjd sen.
Två dar kvar till UPPSALA!
Ikväll spelar min brudar en AVGÖRANDE match mot Kungsängen.. jag hoppas, hoppas vi vann. Väntar på mess..

Drog till Kupolen efter jobbet och inhandlade: lampa, filt, duschdraperi, spegel, ljus... nu kommer det att bli såå fint i mitt nya hem...bara jag får städa först.

Imorrn ska jag rida! Ska bli så kul.. det är så mysigt att pyssla med den där hästen att jag blir alldeles salig. Yes yes.. kanske fastnar han på kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback