Snart dag för målning

På onsdag får jag som tjatat nycklarna till lägenheten. Tänkte att man kanske skulle ta och måla på innan alla grejerna kommer in i lägenheten. Det är jätte många som sagt att dom kan hjälpa till med målningen. Så idag nämnde jag att jag skulle måla.. kunda nån hjälpa? nej... folk skruvade på sig och tittade åt ett annat håll.. det varden hjälpen det. Jag har iof fler att fråga.. men jag hoppas verkligen att jag får den hjälpen ni erbjudit för jag litar på det ni säger. SÅ på fredag kan det bli dags för målning. Eventuellt inte.. har ingen färg än så länge =) och det är lite tungt att ta på cykel. Så om nån har bil imorrn?..?

På torsdag börjar ju Handbolls EM var det väl =) hursomhelst så är det när vi har HANDBOLlSTRÄNING... vilket betyder att våra tränare måste låta oss se på det. Jag menar HUR LÄNGESEN VAR DET INTE????? om Jenny eller Sik läser detta... ställ in träningen för gudsskull =))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi får väl se vad vi kan göra åt den saken ;-)

2008-01-14 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback