Snart

Snart ska SL och jag åka ut på roadtrip ut till ett litet ställe utan för denna ENORMA stad och titta på en liten kisse. Helst skulle jag vilja ta med henne hem på en gång (antar jag) så slipper jag åka dit ännu en gång för att sedan hämta henne. Jag räknar iskallt med att hon kommer att älska mig såklart =) alla katter älskar mig utom Britas gamla skata till katt som nu tack och lov är död =) okej.. jag kanske är lite hård.. men den katten var ju knäpp i huvudet. (ledsen Brita, men sant).
Hursomhaver ska jag försöker ta med kameran dit så jag får lite bilder att roa mig med tills det är dags. Jupp jupp..
Imorrn är det träning igen.. jag längtar... jag har blivit beroende.. det slog till direkt. (tack gode gud för det=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback