Söndag och totalt död

Det har varit ett slitsamt dygn... men jag tar det från början.
Fredagen var riktigt trevlig med lite löpning och softande tills hockeyn började vid sju. Efter all handboll på tv så kan inget mäta sig med den härliga känsla jag får när jag tittar på handboll.. så hockeyn var sådär.. var väl inge vidare spel heller.. eller jag vet inte =) kan ju inte sånt där.. kul iaf å kolla folk.
Lördagen började SKITBRA... sov till halv tio.. kollade lite tv och INSÅG att det skulle vara HANDBOLL IGEN på tv:n.. FY FAN VILKEN LYCKA!!! och den matchen var bara en timme bort så jag kastade på mig löpargrejerna och sprang en vända innan matchen.. det var tungt. Hursomhelst.. så var matchen jäävligt spännande med två förlängningar och jag höll på att skita på mig av nervositet.. det var helt galet.. men dom vann så nu är dom klara för VM nästa år.. jippie. MERA HANDBOLL!!!
Sen skulle jag ta mig till Falun för utgång med Frida... jag menar, man ställer ju upp. Skulle inte dricka mycket eftersom det var schemalagd städning i Uppsala på söndagen och jag skulle ta bilen tillbaka till Djurås också.. men det gick bra.. inte så mkt dricka.. men Harrys... var ju riktigt jävla tråkigt... okej inte så tråkigt men. VAR ÄR ALLA SNYGGA KILLAR PÅ DETTA STÄLLE DÅ??? inte i Falun iaf... längtar redan tillbaka till Uppsala.. där är man iaf säker på att få se snyggt.
Träffade på gamla bekanta och det var verkligen skitkul... Emma, Erika, Frida... det var inte igår.. kan det vara 4-5 år sen? Vi har iaf bestämt att träffas snart igen.. i Uppsala för att återuppleva gamla bravader.
Så idag har vi städat ut rummet och nu är det bara att få ordning i lägenheten.. jag LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback