Whuäääää

Gud jag är så ineffektiv... jag har saker att göra... men vet ni vad jag gör? INGENTING! Jag har lixom fastnat i sängen.. det går inte att ta sig upp... för så fort jag går upp så drar jag tillbaka.. ja plötsligt siter jag i sängen.. ojdå nu lade jag mig visst ner... jahopp där kom täcket.. aah.

Tito Beltran... ( heter han så? ) vilket äckel!! Gamla gubbar som tittar på småtjejer.. det är så vidrigt, så vidrigt att jag skulle vilja sticka ut ögonen på dom... med en sån där barbequegaffel (som jag upplever som ett mycket otrevligt redskap). Varför inte hugga av dom händerna också... se där nu vet ni vad jag tycker om det =)

Imorgon börjar Lägenhetsföljetongen.. jag är rädd att det blir en lång följetong men jag ska arbeta för att det inte ska bli det... och sen var det ju det där med målningen.. *vissel vissel*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback