En dag på akutröntgen

Men gud vilken skitdag. Jag bara gör fel, fel, fel och fel.. jag blir så LESS. Imorrn får bli en bättre dag. Ja det har jag bestämt. Lugnt var det idag så det var väl iof rätt dag att göra fel på så att man hade tid att styra upp det hela, men ändå. Drygt. Men det är ändå kul att få ta egna initiativ och själv bestämma hur och vem jag ska röntga.
Sen bar det av till gymmet. Svettades som en gris... Jag kan inte riktigt pressa mig på löpbandet eftersom det skulle väcka alltför stor uppmärksamhet med mitt flåsande att jag avstår. Det räcker med min klampande som hörs över hela rummet. Haha.
Imorrn ska jag nog hämta min rugbyboll som jag beställt. Vet inte vem jag ska kasta med... någon intresserad?? annars får jag väl kasta iväg bollen och sedan springa och hämta den... för att upprepa allt igen. Blir gym imorrn igen.
Nästa vecka ska jag till Stockholm för att titta på DN-galan med OlleBrolle. Hoppas man får se nån bra svensk nu när alla är så skadade hela tiden. Ah..


Har inte så mkt att skriva så jag kan skriva nåt om migsjälv:

Dagens
Kläder: Grön V-ringad t-shirt och vita byxor. (på jobbet alltså)
Fritid: Det blev gym och så sydde jag lite på mitt tyg.
Mat: haha ja till lunch blev det 2 ägg,1 avokado och två brödbitar. annars gröt x 2
Film: Hajen III


Akon - Hold my hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback