Jamen fy fan

så jävla fint det är på väg att bli här hemma. ÄNTLIGEN! Jag har bott så hemskt fult ett bra tag.. hmm... fem månader(!!). Jag har nämligen inte haft några lister... ingenstans. Det har sett förj-vligt ut. MEN NU!! NU har jag lister.. ok de är träfärgade än så länge men de är där. NU kan jag börja leva. Nu kan jag faktiskt bjuda hit folk utan att skämmas.
Imorgon ska jag sy gardiner och lite annat. det blir great.. ja efter jobbet så det blir väl vid nio på kvällen.. kul... jäjä det ska göras iaf.
Nu så får jag ingen semester i augusti utan den blir i september tror jag... hmm.. drygt.
Jag ska lägga upp bilder på lägenheten snart igen... följetongen tog ett uppehåll... men är tillbaka..

Helgen har varit mycket bra. Jag har haft besök här av storasyster som har tagit väl hand om mig. Fredagen började med ditsättning av listerna.. tidigt i säng.. dödstrött efter jobbet. Lördagen fortsatte med promenad till IKEA med mina speedos (som jag kallar mina nya SKITDYRA joggingskor..1600 kr) som är helt galet bra. Det fick bli bussen tillbaka in till stan.. helt slut i kroppen. Vila.. sen bio. Mamma Mia. Riktigt bra var den... massa bra låtar och jag lyssnar på soundtracket nu... lovely. Lite mycket Maryl Streep bara. Vill se den igen NU! Sen gick vi till Tzatsiki och käkade förrätt och varmrätt för att sedan bege oss till Saluhallen för efterätt.. riktigt trevligt var det.
Söndag idag och mamma och Peter var tillbaka för att göra klart... och NU är de på plats! YEY! Blev två besök på IKEA denna helg... mattor och en hylla är inhandlat också... köket ser helt okej ut nu.

Nej nu ska jag lägga mig för träning innan jobbet imorrn.. mäste träna bort lite hull =)

Är utan katt nu också.. hon är på sommarkollo hemma hos mor i Dalarna... kan inte bli bättre. Men ensamt är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback