Nära helg

Har katten liggandes som en falukorv över magen.. ja lite som en extra bilring.. jag märker knappt nån skillnad. Såhär har jag det ofta... bilringen ligger gärna PÅ datorn och gör det inte så lätt att skriva.
Imörga kommer mor i skutan, peter och fridolin. Den sistnämna ska stanna till söndag och jag ska väl försöka visa stan. Har hört om fest på lördagen, men vi får se... den sist nämna lät inte så sugen på party...
Jahopp där kom bilringen tillbaka igen. trodde jag skulle få skriva i fred.. men icke.
Hittade en gammal 80-tals skiva som jag nu poppar för full rulle. Gamla godingar som:
Black - Wonderful Life
Alice Cooper - Poison
Fantastiska låtar.
Har tränat i några dar nu och det känns bra... helt okej att direkt åka från jobbet och till träningen. Det ska hållas i. Imorrn ska jag då inte träna utan måndag blir nästa gymbesök. Har lite svårt att hålla igen på vikterna bara... tycker det är så roligt att lyfta tungt... man vill kanske inte se ut som ett hus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback