Skitbra serie

Yes yes yes. SVT har börjat visa Carnivàle på lördagar. Jag såg serien för fyra år sen (typ) när jag låg hemma hos mormor i väntan på handbollsträning. RUSKIGT bra är den, måste ses!

Idag har jag äntligen tagit tag i min träning. Det blev styrketräning, stepmaster och 5 km löpning.. mina vader är stela annars mår jag bra. Jag har en plan om hur jag ska bli fit for elitserien.. jag måste bara göra alla grejer och inte vara så himla bekväm jämt. Snygga kirurger på gymmet... blir inte så svårt att gå dit ofta.. =) dags att köpa nya löparskor bara.. får bli imorrn.. dyrt men nödvändigt. Det och en vindjacka.

Ikväll börjar även ett annat FANTASTISKT program.. SO YOU THINK YOU CAN DANCE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback