Helgen

Nu har jag drabbats av sån där hemlängtan igen... aah... jag blir knäpp. Får kanske åka hem i början på augusti... men det passar iof inte eftersom det är dags för elitseriespel i augusti.. åh jag vet inte hur jag ska göra..

Det var ju match igår mot Norrköping... ja de har ju en lustig dialekt måste jag säga... det var pontiak över allihop. Förlorade gjorde vi men vi är ändå klara för elitserien. Så nu blir det hårdträning kan jag lova. VARJE DAG. Jag ska vara grymt tränad när det drar igång.

Jag tror jag har nackspärr... kan inte röra nacken.. har ingen aning om hur det har gått till antagligen har jag sovit konstigt inatt.. hoppas det går över snart.

Igår var det jobbfest hos chefen. Det var en mycket lyckad tillställning måste jag säga. Jag var både på BJ och Saluhallen... men jag gillar ju saluhallen bättre så ja jag gick dit.

Denna vecka jobbar jag fyra dagar.. riktigt najs. Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback