Oooonsdagen

Vaknade imorse och var så förbannat trött...fattade inte riktigt varför tills jag kom på att jag hade ju kollat på "So you think you can dance" in på natta. Ah... lång dag väntade. Bestämde mig på morgonen att jag INTE skulle göra fel idag.. och jag lyckades med det.. tror jag =) haha. Hemsk dag när jag var så trött... lunchen blev lustig idag med. Köttbullar. Tzatsiki. Ägg. Det var det. Ja men jag orkar ju inte laga ihop nåt. Just nu får det bli mat som mättar, helt enkelt.
Jag har gått runt hela dagen idag och trott att det varit tisdag... men det var ju onsdag och imorrn gör jag sista dagen på denna vecka. NÄJS!
Jag får min rugbyboll idag! jippie!! ska lura syster Frida att kasta lite med mig.. om jag nu inte somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback