Bokat

Nu har jag bokat hemresan till midsommar.. jag får sitta i mån av plats med FRÖKEN.. hallå.. hur kommer det att gå.. hon lär ju gapa ihjäl sig..
Imorgon börjar en ny arbetsvecka.. kul nej... ska ge blod imorgon också.. får kanske en biobiljett.. vore skoj.
En ny telefon är på ingående.. den här samsungen är ju helt störd. hör aldrig vad någon säger.. så nu blirdet en annan. Vill ju så gärnsa ha en iPhone.. den är så galet frän.. men det blir det inte.. too expensive.
Igår satt vi på klubben och skulle titta på fotboll men eftersom det inte gick att få in nån färg så fick det bli inspelad rugby istället. Var trevligt och det blev utgång på Saluhallen... det var mycket trevligt! Kul att gå ut med folk man normalt inte går ut med. Nästa helg ska jag spela 7-manna SM i Enköping... blir tufft med fyra matcher på en dag.. även om de inte är så långa.. har träningsvärk nu efter gårdagens match.. fruktansvärd träningsvärk.. hela axelpartiet och armarna är helt slut.
Ah imorrn är det löpträning... värsta träningen som finns men det känns riktigt bra efteråt.  Bara att stå ut..

Nej jag tror jag ska sova nu... upp tidigt imorrn... (06.30) huvvaligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback