Dagen idag

Utvärdering av dagen:
Började bra.. kände mig pigg... 45 patienter har jag röntgat idag... inte alla som får tafsa på 45 personer på en dag.. det ni. Jag skulle gärna vilja komma upp i 60-70 men så många patienter är tyvärr inte bokade på ett å samma lab. Jag rabblar samma saker om å om igen. Men det är favoritlabbet. Får lyssna på radio.. så det blir P3 och Mammas nya kille. Riktigt kul.
Hursomhelst så har jag gett blod idag... tydligen var jag lite svårstucken idag och de fick kalla in det tunga gardet för att lyckas.. ut kom 450 ml blod och biobiljetten var min.
Träningen på kvällen var riktigt tung... orkade verkligen ingenting... inte så smart att träna 7-manna rugby då... just nu känner jag att 7-manna är riktigt sugigt.. fruktansvärt svårt. Och det med endast 4,5 liter blod i kroppen så gjorde jag en klen insats. Jaja.. det är som det är.

Imorrn ska jag ut och springa lite... om jag orkar... en massa jobb blir det... städa borde jag göra här hemma... man orkar inte leva när man jobbar... allt faller samman.

Jag längtar efter löningen.... är det inte dags snart??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback