Examen!

Idag var dagen då tilde blev sjuksköterska. Tjihoo.. eller? jodå det får la duga =)
Mamma, pappa, Olov, Malin, Gerd och Frida var här för att fira den stora dagen med mig. Jag hade såklart det finaste Dalarna kan erbjuda på mig.. Mockfjärdsdräkten. Det var ingen annan som hade dräkt av de som tog EXAMEN.. hallå kultur.. =) förresten var den en som frågade om det var maskerad... suck.. vilka puckon det finns..
Vi i klassen träffades innan och hade lite trevligt i gräset... sen tog vi lite bilder och så var det väl bara att gå in i universitetsaulan. Vår talare Anders Magnusson var grym... klart den bäste talaren.. Sen var ju den fina utgångsmusiken en höjdare... Äppelbogånglåt.. kanon =)
Här hemma käkade vi potatissallad, pajer, kallskuret, melon, sallad, sås. Efterätt var kladdkaka, jordgubbar, grädde och glass... jag är mätt... och jag har matlådor.. och disk... suck...
Trött är jag... oj oj oj... jag skulle vilja sova nu...

image237

Kommentarer
Postat av: emmlan

Grattis Grattis!!

2008-06-02 @ 21:28:32
Postat av: Tora

Grattis!

sjukt med böterna. vem cyklar inte mot gult liksom? måste varit för att det var en jäkla aspirant.

2008-06-02 @ 22:37:33
Postat av: Tildus

Tackotack!

Ja jag kommer inte över det där med böterna.. och att vi skrev på... aaah.. att man inte förstår bättre... jag tänker fortsätta cykla mot gult.. tills jag får rätt..

Postat av: h.larsén

får gratta så mycket tilde,bra kämpat!
hoppas du får en toppen sommar nu!
kramen
//hanna

2008-06-03 @ 15:33:08
Postat av: Anna Göransson

GRATTIS!!!! Jösses vad fort det har gått! Tyckte att det var nyss du började.. Ha en underbar sommar, antar att vi ses i L-näs :)
Kram

2008-06-03 @ 17:00:30
Postat av: Tildus

Tack Hanna! En sommar med jobb inomhus vareviga dag.. jippie! =)

Tack o tack Anna G. Det har gått galet fort.. tycker också det var nyss jag åkte hit. Du kan ge dig på att vi ses i Lindes =))

2008-06-03 @ 17:08:46
URL: http://tildenises.blogg.se
Postat av: Mams

Tänk att det är tre år sedan vi blev instängda på vinden.

2008-06-03 @ 22:01:10
Postat av: Tildus

Ja det glömmer jag aldrig.. jag panikade, du skrattade och Peter snurrade och snurrade på låset mycket bekymrat.

2008-06-03 @ 23:01:29
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback