Fortfarande skitsur

Ja, det går inte över... jag är så förbannad för att polisjävlarna ljög. Man har inte en chans att få rätt.. har de fått för sig en sak så kan man välja att ta bötern eller dra in åklagare och rätten... jag kan väl för fan inte rå för att han var en idiot och hade fel... ahh... många bittre tårar fälldes igår... hela juni är förstört... lever redan på gränsen till att klara månaden... nu kommer det inte att gå...

Matchen igår då.. jo vi vann.. vi var skit bra... i andra halvlek... i första var jag katastrofdålig. Fick en smäll på käken och vinglade runt en liten stund... när det var halvtidpaus ledde vi med 7-0... i andra började vi springa mer och vi plockade hem många poäng... eller Elisabeth gjorde det. Hon är grym. Slutsiffrorna med 44-0. Rätt bra... vi skulle ha vunnit med det dubbla.. haha..  om inte jag klantade mig så som jag gjorde i första... =) Sen gjorde jag illa nåt muskelfäste där bak i andra... men spelade hela matchen... 80 minuter... det var lite jobbigt men det gick i värmen. Jag tror inte jag var ensam om att ha ont i huvudet efter matchen..

Ska iväg och spela beachvolley snart... har inte spelat volley på skitlänge... jag ska köra stenhårt =)  kanske. hehe.. är ju lite mör..

Kommentarer
Postat av: gustav

Överklaga. Om det inte var rött ska ni fan inte betala några böter! Det är inte så jobbigt som man kan tro heller.

2008-06-01 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback